blog blog .

blog

فلاشينگ ساختمان

فلاشينگ ساختمان يكي از بخش هاي مهم يك ساختمان است. فلاشينگ ساختمان روي زيبايي و ظاهر ساختمان تاثير مستقيم دارد كه نماي ظاهري ساختمان هم از اهميت بالايي برخوردار است. نماي ساختمان، اولين چيزي است كه در يك ساختمان توجه را به خود جلب ميكند و در تعيين و ارزش ساختمان تاثير زيادي دارد.

فلاشينگ نماي ساختمان يكي از راه هايي است كه علاوه بر زيبايي بخشيدن به ساختمان، آن را در برابر عوامل طبيعي مانند باد، باران، نم و رطوبت و ... مقاوم مي كنم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۵:۴۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چگونه زبان گوشي شيائومي را تغيير بدهيم؟

شيائومي يك برند شناخته‌شده در زمينه توليد گوشي‌هاي هوشمند است و تاكنون توجه گسترده‌اي از كاربران را به سمت خود جلب كرده است. مسلم است كه گوشي‌هاي هوشمند اين كمپاني بايد طرفداران زيادي در سراسر دنيا داشته باشد، از اين رو مدل‌ هاي گوشي شيائومي از بيش از ۷۹ زبان پشتيباني مي‌كنند. اين موضوع عالي است اما همين مقدار هم ممكن است گيج‌كننده باشد، آن هم زماني كه اشتباهي زبان گوشي خود را تغيير دهيد. با انجام ۵ مرحله مي‌توانيد زبان گوشي خود را به زبان دلخواه خود تغيير دهيد. اين پست جزئياتي را براي انجام تنظيمات زبان و تغيير فرآيند زبان در Xiaomi MIUI ارائه مي‌دهد. بنابراين اگر با اين سوال مواجه هستيد كه چگونه زبان گوشي شيائومي را انگليسي كنيم يا تغيير زبان گوشي شيائومي نوت به فارسي چگونه است، اين مقاله را دنبال كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۴:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)